Ogólny Regulamin uczestnictwa w wydarzeniu Forum Promocji Turystycznej
§ 1. Postanowienia Ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady zgłaszania i uczestnictwa w konferencji Forum Promocji Turystycznej, której termin każdorazowo jest ogłaszany na dedykowanej stronie internetowej: https://forumpromocjiturystycznej.pl/ oraz w portalu WaszaTurystyka.pl
2. Definicje
- Konferencja – Forum Promocji Turystycznej.
- Organizator – TOUR HUB Sp. z o.o. , NIP 701-094-43-21, Wspólna 63B lok. 2, 00-687 Warszawa.
- System Rejestracji (zwany dalej Systemem) – umożliwiający obsługę system procesu rejestracji uczestników na Konferencję umieszczony na stronie https://forumpromocjiturystycznej.pl.
- Użytkownik – każda osoba wykorzystująca System do dokonania rejestracji na Konferencję.
- Uczestnik – osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, ale mogące we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, które za pomocą Systemu prawidłowo zarejestrowały się na Konferencję i dokonały stosownej opłaty konferencyjnej najpóźniej do dnia rozpoczęcia Konferencji. Osoba dokonująca zgłoszenia oświadcza poprzez dokonanie zgłoszenia, że jest upoważniona do reprezentowania wskazanego przez siebie podmiotu.
- Zawarcie umowy – chwila, w której Organizator dostarczył Uczestnikowi na wskazany przez niego adres e-mail potwierdzenie, że zgłoszenie zostało przyjęte i opłata konferencyjna wpłynęła na konto organizatora.
3. Informacje dodatkowe
- Oficjalny serwis internetowy Konferencji znajduje się pod adresem https://forumpromocjiturystycznej.pl
- Zakres działania Systemu obejmuje usługę polegającą na przechowywaniu w bazie danych rejestracji Użytkownika, a także obsłudze tej rejestracji przez Organizatora i podmioty obsługujące Konferencję na zlecenie organizatora.
- Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Systemu nie odbiegają od wymagań technicznych dotyczących korzystania z sieci Internet. Użytkownik musi posiadać komputer z dostępem do sieci Internet wraz z oprogramowaniem umożliwiającym przeglądanie jej zasobów.
- Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji i obowiązują wszystkich Uczestników.
§ 2. Rejestracja uczestnictwa w Konferencji
- Rejestracja uczestnictwa trwa do wyczerpania puli, ale nie dłużej niż do dnia rozpoczęcia Konferencji.
- Rejestracja uczestnictwa w Konferencji odbywa się on-line za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego pod adresem https://forumpromocjiturystycznej.pl/kup-bilet/
- Uczestnictwo w Konferencji jest odpłatne.
- W celu poprawnej rejestracji w Systemie Użytkownik zobowiązany jest uzupełnić wszystkie pola formularza.
- Użytkownik gwarantuje, że wszystkie dane przekazane do rejestracji są prawidłowe.
- Aby ukończyć rejestrację, Uczestnik musi złożyć oświadczenie o zapoznaniu się z i akceptacji treści niniejszego Regulaminu oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z realizacją niniejszej Umowy.
- Po wypełnieniu i potwierdzeniu prawdziwości danych w formularzu rejestracyjnym na podany w nim adres e-mail zostanie wysłana wiadomość o otrzymaniu zgłoszenia przez Organizatora.
- Warunkiem przyjęcia zgłoszenia jest dokonanie wpłaty na konto Organizatora konferencji poprzez dostępne podczas procesu rejestracji narzędzia płatności online lub przesłaną fakturę pro-forma.
- Po otrzymaniu przelewu z opłatą konferencyjną Organizator prześle do Uczestnika potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na konferencję.
§ 3. Zgoda na wykorzystanie wizerunku
- Podczas Konferencji Organizator może przeprowadzać sesje fotograficzne oraz filmować przebieg Konferencji dla celów emisji w środkach masowego przekazu (telewizja, radio, Internet, prasa) lub dla celów dokumentacji, promocji, reklamy Organizatora i innych osób przez niego wskazanych. Uczestnictwo w Konferencji jest równoznaczne z wyrażeniem przez Uczestnika zgody na utrwalanie, wykorzystanie i/lub rozpowszechnianie przez Organizatora i podmioty z nim powiązane wizerunku/głosu/wypowiedzi każdego z Uczestników we wszystkich materiałach promocyjnych i marketingowych bez ograniczeń czasowych i terytorialnych.
- Wyrażenie zgody jest jednoznaczne z tym, iż fotografie, filmy lub nagrania wykonane podczas Konferencji mogą zostać umieszczone na stronie internetowej Konferencji lub innej przez niego zarządzanej oraz wykorzystane w materiałach promocyjnych, także rozpowszechniane w tym celu za pomocą wizji bądź fonii. Uczestnik zrzeka się niniejszym wszelkich roszczeń (istniejących i przyszłych), w tym również o wynagrodzenie względem Organizatora z tytułu wykorzystywania ich wizerunku/głosu/wypowiedzi na potrzeby określone w niniejszym Regulaminie.
§ 4. Organizacja Konferencji
- Organizator konferencji zapewnia niezbędne do realizacji konferencji zaplecze lokalowe, techniczne i kadrowe.
- Organizator konferencji nie pokrywa kosztów dojazdu Uczestników konferencji do miejsca konferencji i zakwaterowania.
- Organizator konferencji zastrzega sobie prawo odwołania konferencji w planowanym terminie.
- Organizator konferencji zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca konferencji. W takim przypadku Organizator konferencji poinformuje Uczestników konferencji niezwłocznie o innym miejscu konferencji.
- Organizator konferencji zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji programu konferencji. Aktualny program wydarzenia dostępny jest na stronie www.forumpromocjiturystycznej.pl
- Szczegółowe informacje na temat konferencji znajdują się na stronie internetowej Organizatora www.forumpromocjiturystycznej.pl.
§ 5. Postanowienia końcowe
- Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
- Dane osobowe Uczestnika zawarte w formularzu zgłoszenia udziału w Konferencji zebrane przez Organizatora przetwarzane są w celu przeprowadzenia Konferencji zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora i mogą być przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, w szczególności dostawcom rozwiązań informatycznych, w związku z realizacją usług w ramach Forum Promocji Turystycznej zgodnie z polityką prywatności (https://forumpromocjiturystycznej.pl/polityka-prywatnosci/).
- Uczestnik Konferencji ma prawo do wglądu, poprawiania i żądania usunięcia swoich danych osobowych, może też w każdym czasie wycofać zgodę na ich przetwarzanie.
- Liczba miejsc na Konferencji jest ograniczona. Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenia zgłoszenia z powodu braku miejsc.
- Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany prelegentów oraz/lub programu konferencji.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystania danych kontaktowych podanych podczas rejestracji na Spotkaniu celem powiadamiania uczestników Spotkania o zmianach programu Konferencji, regulaminu oraz w celach informacyjnych i promocyjnych.
- Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Organizatora za pośrednictwem Systemu mogą być składane w formie elektronicznej, poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres Organizatora: redakcja@waszaturystyka.pl. Aby ułatwić proces rozpatrywania ew. reklamacji, Organizator prosi o zawarcie w zgłoszeniu reklamacyjnym: danych identyfikujących Uczestnika, oznaczenia Umowy, której dotyczy reklamacja, przyczyny reklamacji, daty zdarzenia reklamacyjnego, opis zdarzenia oraz oczekiwanego przez Uczestnika sposobu rozpatrzenia reklamacji. Organizator ustosunkuje się w terminie 30 dni do złożonej reklamacji i drogą elektroniczną powiadomi Uczestnika o sposobie rozpatrzenia reklamacji i dalszych działaniach. Kontakt z Organizatorem jest możliwy pod adresem: redakcja@waszaturystyka.pl.
- Uczestnik ma prawo w ciągu 14 dni odstąpić od zawartej z Organizatorem umowy, pod warunkiem, że nie nastąpiła jeszcze realizacja usługi. Aby odstąpić od umowy, należy wysłać skontaktować się z Organizatorem drogą elektroniczną: redakcja@waszaturystyka.pl.
- Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie szkody na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z Konferencją.
- Uczestnik przyjmuje do wiadomości, iż w sytuacji stwierdzenia przez Organizatora, iż Uczestnik narusza zapisy Regulaminu Konferencji, Organizator uprawniony jest do odmowy Uczestnikowi prawa udziału w Konferencji i żądania opuszczenia przez Uczestnika miejsca Konferencji lub terenu obiektu, w którym organizowana jest Konferencja.
- Zarejestrowanie się w charakterze Uczestnika Konferencji jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
- Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu Uczestnictwa w Konferencji będą rozstrzygane w drodze porozumienia, a w wypadku braku przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.