Klaudia Jamróz
Influencer Marketing Team Coordinator
Klaudia zdobywa doświadczenie w influencer marketingu od blisko 10 lat. Pracowała po stronie agencji, zarówno influencerskich, jak i kreatywnych oraz mediowych. Niezależnie rozwijała także autorskie projekty i marki influencerskie.
W swojej pracy Klaudia najchętniej łączy możliwości płynące z działania w social mediach, wyjątkowe cechy wizerunkowe influencerów oraz nietuzinkowe koncepcje kreatywne. Lubi być na bieżąco z nowymi technologiami. Poza pracą w agencji, stara się wpływać na branżę, angażując się w projekty ogólnorynkowe, które mają na celu samoregulację i współpracę z instytucjami, takimi jak UOKiK czy KRRiT.
W wolnym czasie Klaudia spędza czas aktywnie na łonie natury, odkrywa kulinarne nowinki oraz czerpie inspiracje z szeroko rozumianej kultury i sztuki.
Jest absolwentką dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim.