Hubert Gonera
Jest pomysłodawcą dziesiątek marek i szlaków turystycznych, które z sukcesem radzą sobie na rynku. Według jego koncepcji powstały między innymi: marka turystyczna Wielkopolski, Krainy Kanału Elbląskiego, Wielkiej Pętli Wielkopolski, Pętli Żuławskiej, Puław, turystycznego Białegostoku, Mazowsza na Filmowo, Morskiej Legendy Gdyni, Smaków Gdańska, Krainy Górnej Odry i wiele innych. Doradza w budowie oferty turystycznej Białowieży, Kanału Elbląskiego, Szlaku wokół Tatr.
Śledzi światowe trendy i ułatwia ich zastosowanie w polskiej turystyce. W 2009 roku wspólnie z Agencją Rozwoju Gdyni opracował pierwszy w Polsce miejski szlak kulinarny – Kulinarna Gdynia. Od tego czasu rozwija segment turystki kulinarnej i stał się wiodącym ekspertem w kraju w tej dziedzinie. Obecnie pełni funkcję ambasadora World Food Travel Association (WFTA) w Polsce. Od 2018 roku Jego firma realizuje autorski projekt promocji najnowszych muzeów interaktywnych w kraju pod nazwą „Nowe Muzeum”. Stał się on impulsem do pogłębionych badań nad nowymi technologiami i neuronaukami w turystyce. Obecnie doradza samorządowi woj. kujawsko-pomorskiego w projekcie zastosowania rzeczywistości cyfrowych w rozwoju i promocji produktów turystycznych DIGITOURISM.