Dominika Niekraszewicz

Dominika Niekraszewicz

Senior Business Development Director Salestube

W dynamicznie zmieniającym się świecie technologii i marketingu, jedyną stałą jest zmiana. Umiejętność adaptacji do tych przemian oraz akceptacja, że postęp technologiczny nie zatrzyma się, są kluczowe dla sukcesu. Liderzy, którzy nieustannie się rozwijają i nie tracą czujności, mają szansę wyprzedzić konkurencję w wyścigu o pozycję na rynku. W tym wyścigu wygrywają zawsze ci, którzy są najbardziej elastyczni i innowacyjni.

Od ponad 14 lat specjalizuję się w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych opartych na danych i nowych technologiach, edukując zarówno rynek, jak i profesjonalistów: marketerów, wydawców oraz pracowników agencji. Moja ekspertyza obejmuje rozwój strategii sprzedażowych i zwiększanie efektywności biznesów online, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru e-commerce oraz mar-tech. Koncentruję się na skalowaniu sprzedaży, optymalizacji kosztowej oraz wykorzystaniu innowacyjnych technologii w dostarczaniu trwałej wartości biznesowej dla klientów.

Na co dzień kieruję zespołem eksperckim w obszarze E-commerce & Performance w jednej z największych agencji mar-tech w Polsce — Salestube, będącej częścią niezależnej grupy komunikacyjnej GroupOne.