Alessandro Bottaro

dyrektor sprzedaży i marketingu w Costa Crociere

Studiował politologię (Uniwersytet w Genui) i jest absolwentem studiów magisterskich na kierunkach Business & Management (Sole24 Business School) oraz  Executive Advance Marketing (SDA Bocconi).

Podczas studiów na Uniwersytecie w 1996 roku,  rozpoczął pracę w międzynarodowej bazie operatorów logistycznych w Genui . W 1998 roku przeniósł się do branży statków wycieczkowych i podjął pracę w Festival Cruises w centrali w Genui. W 2001 roku dołączył do zespołu Costa Cruises , gdzie rozapoczął pracę w Dziale Kontroli Zapasów,  po roku przenosząC się do Działu Sprzedaży i Marketingu w Mediolanie.

Po dwóch latach w Mediolanie wrócił do Centrali i dołączył do nowego zespołu w Genui o nazwie Emerging Markets (rynki wschodzące), który był odpowiedzialny za rozwój Costa Cruises we wszystkich krajach, w których firma nie miała własnego biura. Zakres pracy obejmował różne kraje od Islandii po Afrykę Południową, departament był również odpowiedzialny za rozwój w Azji.

Obecnie Alessandro pracuje w dziale Growth Market, departamencie, który obejmuje Wielką Brytanię, Skandynawię, kraje Beneluksu, Europę Wschodnią, Bałkany, kraje śródziemnomorskie, Afrykę, Bliski Wschód, Indie i Oceanię. Alessandro jest OBECNIE Dyrektorem ds. Sprzedaży i Marketingu i pracuje z zespołem m.in. Menedżerem ds. Rozwoju Rynkowego, Menadżerem marketingu i marketingu handlowego, którzy wspiera go w rozwoju Costa Cruises we wszystkich wyżej wymienionych krajach.

Alessandro nadzoruje bezpośrednio prace zespołów w Genui, Moskwie, Bratysławie, Paryżu i Brukseli.

STRONA INTERNETOWA
www.costacrociere.it

Polub: